نادعلیان : استاندارد‌های فعلی، موجب رضایت مهمان نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران و به نقل از هتل نیوز ؛ “محمد نادعلیان” مدیرکل هتل اسپیناس خلیج فارس گفت : هنوز قوانین استاندارد در سیستم هتلداری ما جا نیفتاده است. در فرهنگ استانداردسازی، کار را بگونه‌ای پیش نبرده‌ایم که موجبات رضایت را فراهم کند.

او گفت : استانداردهای ما بین‌المللی نیستند و فقط شاخص‌هایی را شامل می‌شوند که برای ما و اطرافیانمان قابل تشخیص است نه برای توریست های خارجی.

” نادعلیان ” تاکید کرد : سرویس دهی در صنعت هتلداری دو چالش را پیشرو دارد تا به کیفیت مناسب برسد؛ یک مورد استمرار و مورد دوم استاندارد و چک لیست است.

مدیرکل هتل اسپیناس خلیج فارس ادامه داد : چک لیست قوانین و مقرراتی که خودمان ایجاد کرده ایم و یا به صورت بین‌المللی به دست ما میرسد، یک استاندارد واقعی به حساب نمی‌آید.

اشتراک گذاری:

MMN

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

با وارد کردن ایمیل خود از اخبار کنگره مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید