علی همتی؛ استانداردسازی کلید واژه اصلی رضایت مهمانان در هتل است

به گزارش دبیرخانه دائمی نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران و به نقل از هتل نیوز “علی همتی” مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری در چهارمین نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران – فراخوان مقالات گفت : استانداردسازی یکی از کلیدواژه‌های مهم در صنعت هتلداری است و هدف ما از آن، کسب رضایتمندی از مهمانانی است که در مجموعه‌های ما اقامت می‌کنند.

او افزود : مقوله استانداردسازی هنوز جایگاه واقعی خود را در صنعت هتلداری ایران پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری تاکید کرد : قدم‌هایی که برداشته شده تا ما را به سمت ارائه خدمات با ضابطه سوق دهد، می‌تواند به بین‌المللی شدن و ارتقاء تراز خدمات ما در سطح استانداردهای جهانی کمک شایانی داشته باشد.

اشتراک گذاری:

MMN

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

با وارد کردن ایمیل خود از اخبار کنگره مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید