انتشار متن پایانی چهارمین پیش نشست کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران

کیفیت همواره یکی از مهم‌ترین عوامل تضمین کننده موفقیت کسب و کارهاست. صنعت میهمان نوازی نه تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه دوام و بقای خود را مرهون اطمینان میهمان به کیفیت و حفظ شرایط استاندارد است. با این حال دستیابی به استاندارد و شرایط کیفی مطلوب در صنعت هتلداری کشور در دو دهه اخیر منشاء بسیاری از مباحثات و چالش های این صنعت بوده است.

کنگره علمی تخصصی هتلداری با تعیین محور «هتلداری- کیفیت و استانداردها» به عنوان یکی از محورهای شش گانه، علاوه بر تاکید بر نقش کلیدی این محور در هتلداری کشور تلاش دارد تا موضوعات ذیل را مد نظر قرار داده و به نتایج مطلوب و شایسته هتلداری کشور ایران دست پیدا کند ؛

  • همگرایی کلیه سازمان ها و نهادهایی که به نحوی مرتبط با امر استاندارد و کیفیت هتل‌ها و بهره گیری از توان علمی و تجربی آنها
  • حذف چالش های استاندارد سازی هتل ها از طریق بازمهندسی فرایند استاندارد سازی
  • به روز آوری و بازنگری قوانین و مقررات مرتبط با کیفیت و استاندارد سازی در هتل ها
  • تعریف استانداردهای مبتنی بر شرایط بومی و بازار هدف هتل ها
  • توجه بر استانداردهای عملیاتی و کیفیت حاصل از اجرای عملیات علاوه بر معیارهای متریک و فیزیکی
  • انجام مطالعات تطبیقی در حوزه کیفیت و استاندارد با کشورهای موفق و صاحب سبک و تجربه در صنعت هتلداری
  • فرهنگ سازی در بهره برداران جهت توجه به حقوق میهمان و رعایت کیفیت خدمات
اشتراک گذاری:

MMN

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

با وارد کردن ایمیل خود از اخبار کنگره مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید