دبیرخانه دائمی

دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری، مهمترین جزء تشکیلات اجرایی و مرکز رهبری و هماهنگی فعالیت‌های اجرایی این رویداد است.

مهمترین وظایف دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران؛

۱ – هماهنگی و پیگیری تشکیل جلسات هماهنگی شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های مختلف کنگره، تنظیم صورتجلسات و پیگیری مصوبات
 
۲ – پایش مداوم روند اقدامات اجرایی مطابق با جداول زمان بندی و چک لیست‌های کنگره و اعلام گزارش آن به شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌ها
 
۳ – کسب اطلاع از روند ثبت نام، آمار ثبت نام کنندگان، دریافت و جمع‌آوری فیش‌های بانکی
 
۴ – انجام کلیه امور مکاتباتی کنگره اعم از تنظیم دعوتنامه برای افراد و نامه نگاری با مراکز و موسسات
 
۵ – تهیه، تنظیم و ارسال اطلاعیه‌ها، فراخوان‌ها و پوستر در زمان‌های مختلف به مراکز مرتبط
 
۶ – تهیه، تنظیم و بروزرسانی فهرست و جداول ثبت نام کنندگان، مدعوین، میهمانان، حامیان و غیره
 
۷ – تهیه احکام انتصاب و شرح وظایف اعضای شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌ها و همچنین لوح‌های تقدیر، یادبود و جوایز
 
۸ – تبادل اطلاعات، ایجاد هماهنگی و حفظ ارتباط مستمر با سایر کمیته‌ها و واحدهای برگزاری کنگره
 
۹ – پذیرش مقالات ارائه شده، ارسال آن به دبیر علمی و جمع‌آوری نظرات هیات داوران
 
۱۰ – هماهنگی تهیه و تنظیم بیانیه و گزارش پایانی کنگره، جمع‌بندی مطالب به صورت کتاب خلاصه مقالات و لوح فشرده

اخبار پیشنهادی

ارسال گواهینامه‌های حضور و ثبت مقاله در نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران

بنابر اطلاعیه شماره ۲۵ دبیرخانه دائمی نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران؛ پیرو اطلاعی...
در پی درخواست مخاطبان و شرکت‌کنندگان در نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران مبنی بر در...
بر اساس اطلاعیه شماره ۲۳ دبیر خانه دائمی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، با عنایت به برگ...
نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران – فراخوان مقالات، با شعار “پلی میان عل...
به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره ؛ در مراسمی که در حاشیه نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ای...