دبیرخانه دائمی
دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری، مهمترین جزء تشکیلات اجرایی و مرکز رهبری و هماهنگی فعالیتهای اجرایی این رویداد است.
مهمترین وظایف دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران؛
۱ – هماهنگی و پیگیری تشکیل جلسات هماهنگی شورای سیاستگذاری و کمیتههای مختلف کنگره، تنظیم صورتجلسات و پیگیری مصوبات
۲ – پایش مداوم روند اقدامات اجرایی مطابق با جداول زمان بندی و چک لیستهای کنگره و اعلام گزارش آن به شورای سیاستگذاری و کمیتهها
۳ – کسب اطلاع از روند ثبت نام، آمار ثبت نام کنندگان، دریافت و جمعآوری فیشهای بانکی
۴ – انجام کلیه امور مکاتباتی کنگره اعم از تنظیم دعوتنامه برای افراد و نامه نگاری با مراکز و موسسات
۵ – تهیه، تنظیم و ارسال اطلاعیهها، فراخوانها و پوستر در زمانهای مختلف به مراکز مرتبط
۶ – تهیه، تنظیم و بروزرسانی فهرست و جداول ثبت نام کنندگان، مدعوین، میهمانان، حامیان و غیره
۷ – تهیه احکام انتصاب و شرح وظایف اعضای شورای سیاستگذاری، کمیتهها و همچنین لوحهای تقدیر، یادبود و جوایز
۸ – تبادل اطلاعات، ایجاد هماهنگی و حفظ ارتباط مستمر با سایر کمیتهها و واحدهای برگزاری کنگره
۹ – پذیرش مقالات ارائه شده، ارسال آن به دبیر علمی و جمعآوری نظرات هیات داوران
۱۰ – هماهنگی تهیه و تنظیم بیانیه و گزارش پایانی کنگره، جمعبندی مطالب به صورت کتاب خلاصه مقالات و لوح فشرده
اخبار پیشنهادی
- MMN
- 23 /06/ 1403
- MMN
- 22 /06/ 1403
- MMN
- 31 /05/ 1403
- MMN
- 29 /05/ 1403
- MMN
- 12 /05/ 1403