کمیته تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش

کمیته تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، متشکل از افراد توانمند و دارای تجربه در این حوزه، مسئولیت بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص چگونگی ایجاد توانایی در سطوح مختلف کنگره و برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروه‌های مخاطب این رویداد را بر عهده دارد.

کمیته بازاریابی و تبلیغات

مهمترین وظایف کمیته تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران؛

۱ – تشکیل تیم تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش و طراحی برنامه به منظور اجرای بهتر امور

۲ – هماهنگی انجام و نظارت بر اجرای تبلیغات رسانه‌ای و محیطی

۳ – تهیه و طراحی شعار، لوگو، نماد و سایر موارد مربوط به هویت کنگره

۴ – شناسایی، دسته بندی و تهیه بانک اطلاعاتی مخاطبین کنگره

۵ – تهیه لیست حامیان مادی و معنوی کنگره و پیشنهاد آن به شورای سیاست‌گذاری جهت تصویب

۶ – ایجاد ارتباط با اسپانسرها و حامیان مالی از طریق برگزاری دیدارهای حضوری، تماس تلفنی و مکاتبه با هدف جلب مشارکت

۷ – تهیه متن نامه و قراردادهای تیپ برای شرکت کنندگان، حامیان و اسپانسرها، غرفه‌های نمایشگاهی و غیره

۸ – برآورد هزینه‌های مربوط به برگزاری کنگره اعم از نیروی انسانی، تبلیغات، انتشارات، اجاره محل برگزاری کنگره و رویدادهای جانبی، پذیرایی، اقامت، ترانسفر، بلیط. 

۹ – مدیریت منابع مالی، تنظیم بودجه بر مبنای هزینه‌ها و درآمدها و تهیه جدول گردش نقدینگی

۱۰ – برنامه‌ریزی و تعیین نحوه و روش‌های تامین مالی و اعتبارات

۱۱ – تنظیم و ارائه گزارشات دوره‌ای از اقدامات کمیته، هزینه‌ها و درآمدها

۱۲ – برقراری ارتباط مستمر با دبیرخانه و تشکیل جلسات مورد نیاز جهت هماهنگی هر چه بهتر امور

۱۳ – تهیه هدایای تبلیغاتی برای شرکت کنندگان در کنگره

اخبار پیشنهادی

اطلاعیه شماره ۱۶دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران

دبیرخانه نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران به اطلاع می‌رساند ؛ کلیه اخبار، اطلاعیه‌ه...
به گزارش دبیرخانه کنگره : نشست کمیته علمی نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران – ...
به گزارش دبیرخانه نخسیتن کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، اولین نشست عمومی سال ۱۴۰۳ کمیته...
اطلاعیه شماره ۱۵ دبیرخانه نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران ؛ پیرو اطلاعیه قبلی دبیر...
دبیرخانه کنگره هتلداری خبر از تغییر زمان برگزاری نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران د...