کمیته تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش
کمیته تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، متشکل از افراد توانمند و دارای تجربه در این حوزه، مسئولیت بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص چگونگی ایجاد توانایی در سطوح مختلف کنگره و برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروههای مخاطب این رویداد را بر عهده دارد.
مهمترین وظایف کمیته تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران؛
۱ – تشکیل تیم تبلیغات، بازاریابی و توسعه فروش و طراحی برنامه به منظور اجرای بهتر امور
۲ – هماهنگی انجام و نظارت بر اجرای تبلیغات رسانهای و محیطی
۳ – تهیه و طراحی شعار، لوگو، نماد و سایر موارد مربوط به هویت کنگره
۴ – شناسایی، دسته بندی و تهیه بانک اطلاعاتی مخاطبین کنگره
۵ – تهیه لیست حامیان مادی و معنوی کنگره و پیشنهاد آن به شورای سیاستگذاری جهت تصویب
۶ – ایجاد ارتباط با اسپانسرها و حامیان مالی از طریق برگزاری دیدارهای حضوری، تماس تلفنی و مکاتبه با هدف جلب مشارکت
۷ – تهیه متن نامه و قراردادهای تیپ برای شرکت کنندگان، حامیان و اسپانسرها، غرفههای نمایشگاهی و غیره
۸ – برآورد هزینههای مربوط به برگزاری کنگره اعم از نیروی انسانی، تبلیغات، انتشارات، اجاره محل برگزاری کنگره و رویدادهای جانبی، پذیرایی، اقامت، ترانسفر، بلیط.
۹ – مدیریت منابع مالی، تنظیم بودجه بر مبنای هزینهها و درآمدها و تهیه جدول گردش نقدینگی
۱۰ – برنامهریزی و تعیین نحوه و روشهای تامین مالی و اعتبارات
۱۱ – تنظیم و ارائه گزارشات دورهای از اقدامات کمیته، هزینهها و درآمدها
۱۲ – برقراری ارتباط مستمر با دبیرخانه و تشکیل جلسات مورد نیاز جهت هماهنگی هر چه بهتر امور
۱۳ – تهیه هدایای تبلیغاتی برای شرکت کنندگان در کنگره
اخبار پیشنهادی
- MMN
- 23 /06/ 1403
- MMN
- 22 /06/ 1403
- MMN
- 31 /05/ 1403
- MMN
- 29 /05/ 1403
- MMN
- 12 /05/ 1403