تطبیق با نیازهای مشتریان در صنعت هتلداری امروز ضروری است

به گزارش روابط عمومی نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران ؛  “ارشک مسائلی” عضو هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و عضو کمیته علمی کنگره علمی و تخصصی هتلداری گفت : هر صنعتی باید با درک صحیح از نیازهای مشتریان، مسیر خود را ترسیم کند و صنعت هتلداری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود : امروزه بخش خدمات بیشترین ارزش افزوده را به خود اختصاص می‌دهد و صنعت هتلداری به عنوان زیرمجموعه‌ای از این بخش، می‌تواند نقش کلیدی در ارتقای سطح کیفی خدمات ایفا کند.

” مسائلی ” تاکید کرد : تلفیق دانش و اجرا، رمز موفقیت هر صنعتی است و بدون دانش، اجرا به مثابه تلاشی بی‌هدف خواهد بود و اجرای بدون دانش نیز در حد یک نظریه باقی خواهد ماند.

عضو هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی در پایان گفت : هدف از برگزاری این کنگره نیز، بررسی دقیق نیازهای صنعت هتلداری از منظر عرضه و تقاضا و ارائه راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های پیش روی این صنعت است.

اشتراک گذاری:

MMN

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

با وارد کردن ایمیل خود از اخبار کنگره مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید